Kære kunde. Vi holder stadig åbent - og sender din kaffe direkte til hoveddøren 📦

Vilkår og betingelser

1. Køb hos Get Coffee ApS
Get Coffee ApS (Herefter kaldet Get Coffee)
Nyholms Alle 30 B
2610 Rødovre
CVR-nr.: 40719989

2. Priser
Alle priser er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter.

Der tages forbehold for:

Valutaændringer
Force majeure
Leveringssvigt
Afgiftsændringer
Udsolgte varer og trykfejl

3. Ordrebekræftelse 
Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte Get Coffee på hej@getcoffee.dk

4. Levering
Prøvepakker afsendes med DAO365 og leveres normalt indenfor 1-2 arbejdsdage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende. I tilfælde af at DAO365 ikke kan omdele til privatadressen grundet særlige omstændigheder vil den blive omdelt til pakkeshop. DAO365 er i besiddelse af nøglerne til 99% af landets opgange.

Get Coffee sender nogle gange fragtfrit og andre gange er der fragt. Det vil du se i checkout, altså lige inden betalingen.

Get Coffee leverer kun varer på fastlandet og brofaste øer i Danmark.

5. Betaling
De mulige betalingsmåder på Get Coffee er:

Dankort
Visa
Visa Electron
Mastercard
Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer du indtaster, kun kan ses af Nets (tidligere PBS). Det samlede beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.

6.  Fortrydelsesret
I forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.

Du har altså 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt. Brugte kaffekapsler returneres eksempelvis ikke. Hvis du fortryder dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken eller sende varen retur til:

Get Coffee
Tybjergvej 12
4160 Herlufmagle

Vi beder dig vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt på Getcoffee.dk

Nægter du modtagelsen af pakken, eller lader være med, at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at PostNord/GLS returnerer pakken til os.

Get Coffee anbefaler, at varen returneres via PostNord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostNords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Get Coffee. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved hej@getcoffee.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til PostNord eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i original emballage. Manglende original emballage medfører en forringelse af salgsværdien, hvorfor du ud fra en vurdering foretaget af Get Coffee, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen.

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen

7. Reklamationsret
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Get Coffee, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtiget til at angive, og på forlangende, vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Som udgangspunkt kan du kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, ikke slid som følge af brug af varen.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

8. Anvendelse af reklamationsretten
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Get Coffee inden for rimelig tid efter varens modtagelse.

Varen returneres i det tilfælde til nedenstående adresse på kundens regning:

Get Coffee Aps
Tybjergvej 12
4160 Herlufmagle

Du bedes beskrive varens fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen samt oplyse ordrenummeret. Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller som sendes uden porto. Desuden henter vi ikke pakker, der blevet sendt “uden omdeling” med PostNord, til en GLS pakkeshop ell. lign.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

9. Forsvarlig returnering
Alle produkter, der returneres til Get Coffee, skal være forsvarligt indpakket. Hvis du har brudt produktemballagen, bedes du kontakte kundeservice på hej@getcoffee.dk.

Vi anbefaler, at varen returneres via PosNord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostNords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Get Coffee. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.

10. Hvad gør vi med dine personlige oplysninger ( persondatapolitik) 
For at du kan indgå aftale med os på Get Coffee, accepterer du ligeledes vores Privatlivspolitik/persondatapolitik. Som registreret hos Get Coffee har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Get Coffee via e-mail

Læs mere om Get Coffee privatlivspolitik ( klik her )

11. Cookies
På Getcoffee.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

12. Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på Get Coffee hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere www.getcoffee.dk.

13. Abonnementsvilkår

Aftalens indgåelse
Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal straks skriftligt meddeles til Get Coffee på hej@getcoffee.dk, ændres via din konto på vores website. Du vil modtage en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail.

Det er kun muligt at købe én prøvepakke pr. hustand, pr. person eller samme oplysninger til 1. kr. Men det er muligt at købe prøvepakken til 69 kr. efterfølgende.

Ændring af abonnementstype
Ændring i abonnementstype (hver/hver 2. måned) sker uden beregning. Ændringen træder i kraft ved eksisterende periodes udløb. De skifter abonnements type via. min konto, sende en e-mail til hej@getcoffee.dk eller ringer til os.

Abonnementsperiode og opsigelse
Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet, eller ved manglende betaling. Abonnementet kan opsiges når du ønsker det, med øjeblikkelig virkning, du binder dig ikke for noget ved Get Coffee. Dog skal abonnementet opsiges inden vi har sendt den pågældende levering, har du allerede modtaget leveringen, skal du gøre brug af fortrydelsesretten. Opsigelse skal ske via din egen konto side via vores website.

Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?

Betaling for dit abonnement vil blive trukket når Get Coffee har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder. Beløbet, der bliver trukket, vil være det beløb, der matcher den abonnementsløsning du har bestilt. Pengene bliver trukket den dag, din ordre bliver afsendt jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval de har valgt. Din ordre vil altid blive sendt den først hverdag efter din bestilling. Dette vil også være gældende for deres fremtidige modtagelser af vores abonnementsløsninger.

Betaling
Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Pakker afsendes via DAO. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. email. Ellers kan der altid via din konto på Get Coffee opnås adgang til ordrehistorik, kvitteringer samt abonnementsinfo, se mere på din konto. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling forbeholder Get Coffee sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1. Modtages betaling for abonnement ikke, kan Get Coffee uden varsel ophæve abonnementsaftalen.

Ændring af betalingsoplysninger på Deres abonnement

Såfremt De får nyt betalingskort eller De under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at De går ind på deres profil og ændre Deres oplysninger. Hvis De ikke ændrer dine oplysninger, vil Get Coffee ikke have mulighed for, at trække betaling for Deres ordre, og De vil dermed ingen varer modtage. Hvis De er i tvivl er De meget velkommen til, at kontakte os på hej@getcoffee.dk. Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte kortdata.

Ændringer af betingelserne for abonnementet?

Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af www.getcoffee.dk foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.

De skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved Get Coffee. Er de under 18 skal Get Coffee have samtykke fra Deres forældre.

Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.getcoffee.dk.

Misligholdelse
Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er Get Coffee berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel.

Behandling af personlige oplysninger
For at administrere dit abonnement behandler Get Coffee en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail, og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.

Vi tilbyder kun at du kan modtage én prøvepakke pr. hustand. Det er derfor ikke muligt at bestille flere prøvepakker til samme hustand.

14. Elektronisk og telefonisk henvendelse
Som betingelse af oprettelsen af et medlemskab hos Get Coffee, giver du samtidig samtykke til at Get Coffee må kontakte dig med elektronisk post og kontakte dig via telefon. Du vil modtage elektroniske meddelelser i form af e-mails på din registrerede e-mailadresse og SMS-beskeder på det registrerede mobiltelefonnummer.

Get Coffee vil via elektronisk post kontakte dig med informationer om opdateringer, ændringer mv. vedrørende dit medlemskab hos Get Coffee. Du vil også kunne blive kontaktet via telefon på det registrerede mobiltelefonnummer med service/vejledning i hvordan du får mest ud af dit nuværende medlemskab. Du kan til enhver tid afmelde disse beskeder ved at besvare “AFMELD” i en af de mails, vi sender til dig.

15. Er du tvivl eller har du specifikke spørgsmål?
Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse på hej@getcoffee.dk

16. Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: hej@getcoffee.dk

Hvis det ikke lykkedes os, at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Klager over almindelige varer skal du gå til Forbrugerklagenævnet eller oprette en sag ved den nye europæsiske forbrugerportal ODR.

Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 50 00
kfst@kfst.dk – www.forbrug.dk

Online Dispute Resolution
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Betingelser for handel ved Get Coffee er senest opdateret 15.08.2019

 

Kurv
Ingen produkter i kurven